Dagen är här!

Jag ska iväg imorgon och var tvungen att testa!
Och dom gick på!!!
Finner inga ord över denna, till synes ytliga, lycka jag känner nu!!
Mina killah jeans som jag BODDE i innan alla jävla kilon!
Jag har inte kunnat ha dom på över 2 år och nu sitter dom som en smäck igen!!!!

Lyckan kommer såklart egentligen inte från mina jeans,
det har varit en helvetes jobbig resa och massa jobbiga extra kilon pga många tunga stunder och år.
Killah jeansen har varit påväg att slängas tusen gånger i ren ångest och frustration,
men dom har fått ligga kvar och dom har varit mitt mål.
Så denna dagen är verkligen efterlängtad. Så stor lycka och jeansen fick vara någon slags symbol.
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0