Dust it - fuck it

Alltså, herregud!
Jag hade dust it i håret igår och det är inte ofta jag använder det,
kan nog räkna alla gånger på en hand,
men jag har inget minne av att det ska vara så svårt att tvätta ur!?
Jag duschade och tvättade håret imorse, men hårbotten var fortfarande helt fettig och kladdig.
Då kom jag på att jag hade ju i det där igår och det var den enda kopplingen jag kunde dra.
Så jag körde nyss in huvudet i duschen igen och tvättade med schampo 2 gånger!
Nu verkar det vara borta iallafall. Men så irriterande!

Jag var ju tvungen att vänta tills Miliam somnade, vilket han gjorde efter massa bök,
eftersom han vägrade att sitta på golvet. Jag kunde såklart vänta och det gjorde jag ju nu,
men detta är min allra sämsta sida. Stör jag mig på något så kan jag inte släppa det!
Detta är en typsik sån sak som får mig att bli så sjukt irriterad sådana här dagar
när Miliam har varit lite extra skrikig och onöjd och jag i min tur är trött och har ont i huvudet.

Jag skulle vara smart och duscha när Jimmy ändå var hemma, eftersom jag vet att det kan
dröja tills långt in på dagen annars om det vill sig illa, eller om Miliam vill mig illa rättare sagt ;)
Men så måste man likt förbannat göra om allt igen! Gaaah.

Nej, nu under tiden jag skrivit så har ilskan lagt sig så nu känns det ju bara helt muppat
att sitta och skriva det här - och att faktiskt bli så irriterad som jag blev.
hahaha. Herregud. Ibland, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0