Ensammen igen

Jaha, nu åkte Jimmy nyss tillbaka till jobbet!
Det har varit en härlig dag idag. Jag fick träffa mina tjejer, Hanna och Sofia :)
Jimmy kom hem och Miliam har varit toppenglad!
Han har bara sovit sammanlagt 1,5 timma idag (!) men han somnade bra gott nu vid halv 8.
Vi får se hur tidig morgondagen blir, men jag förbereder mig på runt 04.30.
Så får vi se :)

Imorgon kommer bror med morbror upp och ska kolla på en bil till morbror+familj.
Jimmy ska följa med och göra affärer. Han är grym på att pruta och förhandla!
Alla säger att han skulle passa som försäljare. Han är sjukt skillad på det där faktiskt.
Han har prutat ner mammas båt med flera flera tusen samt vår soffa osv:)
Hör av er om ni behöver hjälp ;)

Nu ska jag kika bloggar, like usual. Imorgon ska jag UT. Håller tummarna för vädret.
Jag vill ut och springa! Röra på mig! Svettas!
Tänkte lägga upp ett inlägg imorgon om min dagsstatus. Med vikt, motion och mat!

Nu - bloggfrossa!!!

Har inga nya bilder på oss, så ni får lite gamla :)










<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0