Favorit i repris!

Jag hoppar in lite snabbt, för det är jag skyldig dig bloggen!
Vi har precis ätit lite mat och såklart visat upp allaaaa Miliams nya konster ;)
Det var ju ett tag sen vi sågs!

Nu sitter grabbarna och lirar lite gitarr, Miliam leker på golvet,
svärmor pluttrar med mobilen och jag sitter här :P
Men ikväll blir en mysig chillkväll!
Imorgon blir det livat, då är det kräftskiva! ;)

I somras hyrde vi en stuga tillsammans,
då stack grabbarna ut och åkte båt!
Det var meningen att jag skulle följa med,
men jag banga ur när jag insåg att det var en liten trampbåt
och vattnet var typ uppe vid knäna när vi alla satt i båten
och min sittyta var typ 10 cm i omkrets! :P
Men min lilla sjöman njöt av vattnet! huuur söt!?

Kommentarer
Postat av: mussli

Sööööta <3

Svar: Ja, visst är bilden underbar! :)
DearMandie

2012-09-01 @ 11:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0