Full fart!

Oj, vilken dag det blev!
Den började lugnt, jag kollade på the voice samtidigt som jag vek in min kläder,
Miliam ålade runt i lägenheten och Jimmy lyssnade på musik och drack kaffe :)
Men sen hände något...Dagen tog full fart!
Vet inte riktigt när, men någongång mellan frukostgröten och duschen...
då bestämde vi oss för att sätta lite eld i baken på familjen berg/räisänen!
Och det gjorde vi, några minuter senare var vi iväg :)
Miliam som vägrade att sova somande såklart direkt i vagnen,
vi satte oss alla i bilen och så styrde vi bilen mot tornby!
Vi började med att titta runt lite inne på Ikano,
hem följde en ny borste och nytt värmeskydd, nästan ett par skor till Jimmy, men han ångra sig!
Ja, han är lite velig och kräsen!
Men väl klara där for vi in till Åhléns och fick ÄNTLIGEN det ALLRA sista till lägenheten köpt!
Ja, förutom en beställning som vi väntar på...
Annars är allt köpt nu!

Vi hann även med en storhandling :) Skönt som fan! Älskar att storhandla. Är jag ensam?
Sen när vi var påväg hem så var mamma och Jonas redan i lkpg! Gaaah, panik...
hem fort som fan, packa upp varorna, plocka upp allt det nyinköpta och sen disken!
Vi hann nästan med allt, förutom disken...men fan va bra jobbat!
Vi åt lite tillsammans, sen sega vi ihop...men mamma peppade upp oss och drog med oss ut!
Bowling blev det! Hur länge sen!? SÅ jävla kul hade vi :) Förutom att jag förlora då. Otur. Bara.

Jävligt härlig dag. Verkligen.
Ursäkta alla svordommar. Eller nej, jag tycker om att svära ibland. Bra effekt sådär.
Nu en grinig Miliam i cirkus en timme innan han slocknar. Ja nya rutiner, sååå härligt. Not.

Vill passa på att tacka ni söta människor som lämnar lite kommentarer efter er,
även om ni inte är många så blir jag så glad, vänner som familj som främlingar! TACK :)

Vi hörs imorgon! God natt!


Kommentarer
Postat av: Mussli

Toppenmysig och kul verkligen att träffa er och få se er underbart fina lägenhet!!!!...woow, vilket jobb ni gjort, en helt ny lägenhet!!!!

Bowlingen var sååå himla kul tycker jag :)

Älskar dig och er av hela mitt hjärta <3 <3 <3

2012-08-28 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0