SPA

Sov som en gud inatt!
Dock har jag fått ett lustigt blåmärke på höften, så fick ligga lite krokit. Men det gick tydligen :)
Miliam sover och vi har precis käkat frukost!
Senare ska Jimmy in till stan med Miliam och jag ska vara lite sjäääääääälv. Jaaaaaaaaaa.
Ja, jag har längtat efter det lite :)
Jag ska hoppa i badet och köra en riktigt helkropssrenovering! Fixa mitt egna lilla spa!
FYfan, vad gött!
På tal om spa, så längtar jag något fruktansvärt efter att åka iväg en weekend till ett.
Att åka på spa gjorde vi ofta när jag var yngre.
Selma Lagerlöf besökte vi flera gånger och Yasuragi var jag på för bara några år sen.
Jag tyckte absolut mer om Selma! Yasuragi är japaninspirerat och alldeles för "kallt" för min smak.
Men såklart skitfint och utebadet är ju fantastiskt!
Det skulle vara hur kul som helst att uppleva Selma Lagerlöf som vuxen!
Men idag och ett bra tag framöver nöjer jag mig bra med vårt badkar!


Selma lagerlöf


Selma Lagerlöf


Yasuragi


Yasuragi


Yasuragi


Yasuragi
Kommentarer
Postat av: zaidazaida

vad mys med lite eget spa :)

2012-08-29 @ 11:38:20
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0