Härlig morgon!

Här sitter jag och Ida och tar det lugnt, utan män och barn.
Jimmy gick nyss till en kompis med Miliam:)

Usch, jag vaknade i morse av att Miliam grät,
och när jag flög upp insåg jag att han hade trillat ur sängen!
Tur att vi sket i att sätta ihop sängstommen just för att vi tänkte OM något sånt skulle hända.
Men det gick bra iallafall och han busade på ett bra tag innan han somnade om igen:)

Vi har hunnit få i hos frukost och jag har hunnit pyssla med disk och bäddning.
Jag ringde nyss pappa och bad honom att komma hit och hämta hem Ida
(våra föräldrar är gifta) för Ida har stukat foten och jag tyckte allt han kunde komma förbi:)
Det är vad dagen har att erbjuda än sålänge! Sounds good for me:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0