Hemma igen!

Oj, herregud vilken dag!
Känns som att jag skrivit det varje dag denna veckan, haha.
Men denna dagen tog allt tusen gånger längre tid än jag trott från början!
Mitt ärende tog 2 och en halv timme, men jag hade räknat runt 15 min:P
I och för sig hade jag väldigt lite info innan, men ändå!
Dagen har varit sjukt rolig, men nu är jag helt slut.

Imorgon åker jag till pappa, som fyller år. Miliam hänger med och vi stannar hela helgen:)
Jimmy jobbar så vi håller oss sysselsatta.
Vi passar såklart på att träffa Miliams flickvän m familj samtidigt:)
Det blir en helg att se fram emot!

Jag har fått massor med frågor ang min viktresa,
ofta av vänner och bekanta jag träffat men också av andra, vilket är superkul!
Jag tänkte ägna ett inlägg här inom kort, när jag har tid att skriva lite längre,
om hur jag har gått till väga och sådär. Nu blir det väl svårt i helgen, men efter det!
Om inte redan ikväll :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0