Lång dag

Herregud, vad lång dagen blev idag!
Jag vaknade och åt frukost med Miliam, sen har jag varit barnfri hela dagen.
Det är inte klokt vad man vänjer sig snabbt. Jag menar,
jag har ju haft barn endast 9 ynka månader av hela mitt 21åriga liv,
ändå vet jag knappt vad jag ska göra när jag är själv.
Jag tänker på allt jag borde göra, rent praktiskt, för att vara mest effektiv.
Sen tänker jag hela tiden på vad Miliam gör och så tror jag att jag hör honom hela tiden!
haha. Herregud. Det var nog nyttigt det här:)
Jag satt i soffan ett bra tag och försöktre klura ut vad jag skulle vilja göra. Bara jag. Just nu.
Jag hällde upp en skål med jordgubbar och bäddade ner mig i sängen framför en film.
Men det ända jag tänkte på var hur mysigt det hade varit om Jimmy och Miliam låg bredvid mig!

Nu är dom påväg hem och jag längtar ihjäl mig:)<3
Skulle ha gått ut och gått med Sussie idag, men vi ändrade det till imorgon.
För ikväll ska vi ha familjemys och imorgon ska Jimmy ut med grabbarna.
Då passar vi på att gå ut och gå då istället!



Mina killar <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0