Mysdag

Mys, mys, mys och mys. Använder kanske det ordet lite väl ofta:P
Idag tog vi en dag på stan med fika och shopping!
Det var så länge sen som jag och Jimmy fikade bara vi två, så det var jättevärt:)
Vi fick med oss massa roligt hem, men INGET av det som var planerat från början!
haha, jag fick lite beslutsångest inne på Åhléns gällade valet av gardiner, så jag ska avvakta.

Jag var bla inne på en ny affär i stan som säljer massor med bra hårdvårdsprodukter!
Jag brukar beställa från nätet, men när jag gick in där insåg jag att allt fanns där.
Så jag gick in och bad dom hitta dom  perfekta produkterna för mitt hår,
så nu återstår det att se om dom lyckades! ;)

Ikväll ska vi styra med två pallar som vi köpt, dom ska monteras och målas!
Men nu ska vi först gosa men Miliam, som vaknade nyss:)



Köpte nya mjukisar idag. Lila! Assköna:)
Blev en sjukt dålig bild, men orkar inte göra om.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0