Nervös

Nu är Jimmy hemma igen:) OCH ledig tills på söndag!
Sen drar hans nya schema igång from 3/9 :)

Vi åt nyss lunch och nu leker far och son, medan jag sitter med min första kopp kaffe(!)
Idag ska vi bara va och inte göra något speciellt, kanske att Nella och jag ska ses en sväng sen.
Men jag tänkte börja plocka lite i lådor, rensa och sådär!
Men jag har så ont i magen, jag är så nervös...och måste förmodligen vara det tills på fredag.
Jag hade glömt bort det lite...men sen kom jag på det igen! Jaja, vi får se.
Det är inte hela världen om det inte går vägen, även om det faktiskt känns så just nu.

Kommentarer
Postat av: Mussli

Håller alla tummar och tår!!! :)

2012-08-27 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0