Ny dag

God morgon på er!
Igår gick jag och la mig vid 23. Skönt!
Jag är superdålig på att komma i säng innan 24. Så idag känner jag mig pigg och glad:)
Miliam vaknade vid 4, men han var nöjd så jag väntade med flaskan.
Vi somnade om efter en stund och det blev en flaska vid halv 6 istället. Mycket bättre.
Sen har vi legat och busat, gosat och sovit om vartannat tills för en stund sen.
Nu har Miliam precis fått i sig gröt, för han var så ledsen och tjurig...
men det fortsätter. Och han vägrar sova! Ibland är man ju bara inte så nöjd, helt enkelt.

Snart kommer Jimmy hem! :)
Jag själv börjar bli hungrig, men jag får väl se när jag får tid att äta :P
Lillherren här vill absolut inte sitta ensam. Så jag väntar.
HATAR att stressa med frukosten.
Just nu sitter Miliam i mitt knä och är ganska onöjd. Så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0