Ny vecka

Visst är det underbart med måndagar? Nya tag om man nu vill det :)
För egen del så älskar jag måndagar just för att det är första dagen i veckan,
folk är pigga och glada och man har hela veckan framför sig att se fram emot förhoppningsvis!

Något som inte är lika roligt som måndagar är svåra nattningar med Miliam!
Igår var första gången på länge som han verkligen krånglade vid sovdags.
Men jag tror att det är tänderna och kanske växtvärk?
Han sprattlar med benen och ligger och knyr, men han sover ju liksom samtidigt...
Men jag fick ta upp honom flera gånger innan han tillslut somnade i min famn
och då la jag ner honom i hans säng. Jag har varit upp kanske 3 gånger inatt för att trösta
och sätta i nappen, men han somnade ju om direkt.
Klockan 6 flyttade jag över honom till min säng och halv 7 fick han flaska:)
Sen låg vi kvar och myste ett tag innan vi tillslut gick upp och lekte istället!

Med andra ord så kompenserade han en svår nattning med en skön natt
och jag är utvilad och på superbra humör!
God morgon!

Kommentarer
Postat av: Mussli

Underbara ord om synen på en ny vecka!!!! Håller med helt och fullt :) <3

2012-08-27 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0