Nytt, nytt

Yttligare en dag på språng!
Vi skulle handla två sittdynor, målarfärg och mat för att göra storkok till Miliam.
Sittdynorna var slut, målarfärgen glömde vi och när jag skulle köpa maten funkade inte kortet!
MEN, hem kom vi istället med en ny TV till sovrummet!!! :)
Ni förstår nog inte hur skönt det är!
Att slippa höra ett konstant, irriterande, pip så fort man sätter på tvn, ska bli såå skönt att slippa!

Maten tar vi imorgon istället, pengar ska finnas så måste vara kortet som krånglar.
Men vi har lite mat kvar hemma så blir bra att skjuta upp det till imorgon.
Men målarfärgen fick Jimmy åka och handla nu, för han ska jobba natt
och jag vill ha något att pilla med dom timmarna efter att Miliam somnat för natten:)

Jag och Jimmy mätte oss idag också:)
Vi har inga speciella tillfällen för det, för vi glömmer bort det, men vi gör det när vi kommer ihåg.
Sjukt kul att se alltså:) Ännu mera pepp från bådas sidor!
Det roliga är att jag verkar hålla mig här utan att behöva anstränga mig det minsta,
sommaren har varit lite halvdan och det har varit svårt att finna tid och hitta rutiner.
Men jag har fortsatt att gå ner så det verkar inte vara så farligt att slappa lite ibland.
Men jag vill ju hålla igång, dels har jag ganska många kilo kvar,
men sen vill jag ju göra det för mitt mående både invändigt och utvändigt!
Men det är skönt att veta att man inte behöver vara så nojjig över minsta lilla:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0