Oväntat besök!

Hej hopp!
Dagen tog en rolig vänding när jag och Miliam traskade ut på en PW,
och jag sen kom på att jag kunde ju fråga om Sussie (gammal kollega) ville komma och kvällsfika!
Svettig och dan kom jag hem efter 7 km och några sekunder efteråt stod Sussie i dörröppningen:)
Vi ses så sällan så vi har alltid så mycket att prata om, superkul verkligen.
Ålder är bara en siffra, jag är 21 och hon är 40+!
Miliam somnade nästan i mitt knä medan jag kliade honom på ryggen, så jäkla söt.
Vi har en oskriven regel att aldrig lägga honom innan halv 8 och idag fick vi verkligen kämpa!
Klockan 19.30 sov lilleman som en klubbad säl.
Sussie gick precis genom dörren och nu ska jag snart ta tag i disken.

Senare kommer Ida, som tingat vår soffa inatt:)
Vilken tid hon kommer vet jag inte, "det beror hur kul jag har det" sa hon...:)

Det här blev ju en toppendag! Mer sånna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0