Pappas kille

Miliam sov en halvtimme, mellan 09.30-10.00, that´s it!
Han är så trött, men han vill verkligen inte sova.
haha, han har fått ärva min lite ocharmigare sida - att hata att sova! :P
Förlåt, Jimmy. Men jag känner på mig att jag kommer få igen...
det är nog inte bara dina fina ögon han ärvt...
tidiga mornar, humöret när han är hungrig och mer lär det bli!
Förresten tycker jag om att sova, men bara när jag verkligen är aptrött.
Och bara på dagen.
Jimmy kan ALDRIG sova på dagen - så undra om inte detta också är ditt arv då...?? ;)
Hur som helst så blir hans humör så tråkigt när han inte sover ordentligt.
Jag hoppas han somnar ju när J försöker. Annars får jag ta över.
Men mina öron är helt ömma av allt skrik idag. Men det är bara att bita ihop! :)
Tillslut somnar han ju.

Yes, nu kom Jimmy ut och Miliam sover! :D


Gammal bild
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0