Tidig morgon och härlig dag

Vi försökte med allt igår för att få Miliam att inte somna innan 8,
men tillslut kände vi oss bara så elaka. Han grät och grät och vi bestämde oss för att ge flaskan.
Han somnade mitt i maten och dessutom i sin egna säng!
Men han vaknade och fick hoppa över till oss:)
Vi hade redan listat ut att det skulle bli en tidig morgon, men 03.30 kändes lite väl! haha
Men han somnade om efter 40 min och Jimmy gick upp med honom vid 6.

Sofia skulle kommit idag, men hon kommer imorgon istället.
Så vi har gjort lite allt möjligt här hemma!
Vi har plockat ut alla tvättkorgar och ska snart börja tvätta här,
vi har städat min garderob och jag hittade massa pengar när jag rensade mina väskor!
Herregud, jag vet. Men jag tycker om överraskningar, haha!

Vi har rensat lite till i källaren och burit ner sängen igen, eftersom att saker fattades.
Så vi har nu köpt ben att skruva på madrasserna istället!
Vi har även köpt allt det sista nu så nu börjar det faktiskt likna något här hemma:)
En riktigt bra dag, en sjukt rolig dag också!
Nu har vi ätit mellanmål hela familjen och nu börjar tvätttiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0