Kikar in

Har varit dåligt med bloggandet den senaste tiden, jag vet.
Har farit fram och tillbaka både vad det gäller resor och mående.

Just nu ligger jag i vår bäddsoffa med Miliam sovandes bakom mig. Jimmy jobbar dygn.
Förra onsdagen åkte vi ner till Kalmar och sov en natt hos min bror och hans familj!
Vi besökte leos lekland och lekte massor med barnen, sen satt vi hela kvällen och pratade.
Sen åkte vi vidare till min mormor där Jimmy hjälpte till med lite trädgårdsskötsel osv,
vi hade det supertrevligt och mysigt. Många koppar kaffe och härliga samtal.
Sen bytte vi ställte yttligare en gång och kom då ner till min morbror med familj!
Massa bus med barnen, poolbad och gott grillat :)
När det väl var dags för släktträffen blev Miliam supersjuk. Usch.
Det var en hemsk dag. Han var helt borta, kunde inte sitta, inte hålla upp huvudet,
inte dricka och inte äta. Så vi fick åka in till doktorn i nybro,
som skickade oss vidare till sjukhuset i kalmar.
Tillslut kom vi hem och fick börja behandla med öronmedicin.
Usch han var riktigt dålig, han hade 39.8 MED alvedon i kroppen
och han tappade 900 gram på ett dygn...
Idag är hans första feberfria dag och ni kan inte ana hur bra det känns!
Väldigt tajmat då vi imorgon åker iväg med Jimmys mamma och bror.
Riktigt skönt att det hann gå över.

Släktträffens första dag blev det ju inte så mycket av för vår del,
men det var tur alla stannade några dar till.
Det blev en mysig semestervecka och jag tycker att jag och Jimmy hann med varandra väldigt bra!
Har givetvis massor med bilder, men jag fixar med allt sånt efter vi kommer hem nästa vecka.
Sålänge får ni ta del av lite bilder från Miliams och mitt kvällsbus!












Kommentarer
Postat av: Lilla familjen

Suddiga bilder, så jag antar att det är fart på lilla skrutten! Önskar att vi också kunde ha lite semester tillsammans! (: kraaam!

2012-07-27 @ 09:20:40
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Mussli

Underbart att se farten i lilla prinsen igen <3

2012-07-27 @ 12:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0