Pause

Nella sov här inatt och efter frukosten for vi in till stan och strosa runt!
Med mig hem fick jag ett par jeans, ett par leggings, en tröja, nagellack och smink.
Jag fick ett litet lyckorus i provrummet när jag fick på mig jeansen i 3 strl mindre
än dom jeansen jag köpte för ett halvår sen! Jävlar vad jag blev glad. Rätt åt mig!
Sen åt vi en mysig lunch och sen var det dax för nella att fara hem.
Mamma hade Miliam under dagen och det var riktigt uppskattat att få vara lite själv:)

Jag är kvar hos mamma, men kommer till linkan igen på måndag.
Då ska Miliam vara med Jimmy och jag ska se om jag åker till pappa eller någon kompis.
Tänkte om vi skulle ses då Hanna och Sofia?? :) Ta den där middagen vi pratat om!

Idag har varit en riktigt skön dag, en liten pause från allt med massa mys och prat.
Nu ska jag kolla runt på internet efter en lägenhet! Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0