Sovit så gott

God morgon!
Åh, jag har sovit så gott och så länge!
Miliam och jag gick upp vid 7 och han fick mat, sen tog mamma honom och då somnade jag igen...
Och herregud så skönt det var. Sen har jag hunnit med lite frukost och bus med plutten.

I eftermiddag ska vi troligtvis titta på en lägenhet:) Hoppas! Hoppas, hoppas, hoppas...
Nu ska jag fixa iordning mig, för så fort Miliam vaknar ska vi ge oss ut.

Åh, just det! Jimmy ringde igår och berättade att han hade stött på Enzo när han var och handlade.
Han blev tydligen superglad att se Jimmy och dom tog en liten sväng tillsammans.
Lilla gubben <3 Vi säljer honom troligtvis veckan som kommer. Men det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0