Underbart

Jag är helt uppe i varv just nu! Så glad.
Jag hade tänkt strunta i att titta på lägenheten för jag hade inte någon större lust.
Vad skulle jag missa, hur bra kunde den vara liksom?
Jag är ganska så trött på lägenhetsletande överlag. MEN jag bestämde mig för att åka dit iaf.
TUR DET! Den var så sjukt fin!
Jag vill inte hoppas på för mycket, vi får klarare besked inom kort. Men herregud, den var fin.
Men OM allt ser okej ut på alla fronter och vi får klartecken att flytta in,
ja då blir vi norrköpingsbor. Hm, men ja så det blev.
Inget mig emot, bara jag får komma bort från vår nuvarande lägenhet.
Och vi kommer närmre Jimmys jobb, vilket blir skönt.
Jag tror att en flytt skulle göra mycket gott i vårt liv :) Så hoppas allt klaffar nu. Snälla, bara funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0