Hoppas!

Nu har vi pratat med butiken i Malmö. Vi skulle skicka ett mail till dom.
Angående barnvaganen, alltså. Det bara måste ju gå att ordna!

Jag inser att det kommer bli tajt med tid att hinna med allt jag hade tänkt idag.
Tvättiden börjar nu vid 12 och sen måste jag in en vända till stan.
Sen har jag lovat mig själv ett bad och så ska jag färga håret också.
Så idag fick träningen bli bortvald. För jag känner att jag vill lägga mer fokus på det andra.
Detta är liksom "min egen-dag" och den ska bara innehålla saker jag inte annars brukar hinna göra.
Bada och fixa oh trixa med hår, kläder och smink :) Så skoj!
Idag ska jag, för första gången sen jag blonderade sönder mig, plattånga håret! (2år)
Ni får nog en bild innan jag far iväg! Tjosantrossan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0