Känsligt/dagens

Idag har jag nog hunnit gå egenom hela känslorigistret!
Ledsen, glad, peppad, oppepad, arg.. Ja ni vet.
Man blir tokig av att vara trött!
Jag har i alla fall gosat och pussats hela dagen med Miliam :)
Han har varit glad sen han fick mat senast, så skönt!

Jag fick tillbaka min energi efter allt mys med sonen, så då åkte vi till Ikano!
Jag fick hem ett par byxor och ett linne. Basplagg. Svarta jeans var tvunget.
Svart Svart Svart, jag veeet, astråkigt!
Men jag var lite stressad och hitta inget som jag klickade med.
Sen älskar jag ju svart på kläder :) Man kan piffa upp med så mycket annat.
Men sen fick jag äntligen på mig ett par byxor som legat i garderoben  över 2 år!
Och dom hade jag idag och dom är INTE svarta ;)



Förresten om någon känner igen denna kavaj så är den nog din!
Den har legat i min garderob i år, men ingen verkar saknat den?? :)
Kommentarer
Postat av: sandra

din jäkla snygging! ses imorgooon. pussa mille massa från mig

2012-06-01 @ 23:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0