Lugn och Skön morgon!

Vi gick precis upp :)
Miliam vaknade som vanligt vid kl 6, men sen somna vi alla om efter ett tag.
Sen har sovit lite till och från och nu har vi precis klivit upp!
Nu står äggen på kokning, idag blir det äggknäcke! Yeeeho.
Sen ska jag träna och sen är det tvättstuga :)
Långpromenaden är bara att glömma...hahaha...
igår när vi satt och tittade på BB så small det som fan innefrån köket
" men helvete är vi dumma i huvudet, är det flaskorna igen!!??" tänkte jag...
haha, nejdå. PRECIS som jag sa till Jimmy att det skulle så spängdes däcket på vagnen.
Ville bara säga att jag hade rätt :)
Så nu MÅSTE vi köpa nytt däck. Men det blir efter helgen! Hoppas det finns :/
Jaja, God Morgon!

Jag, kvällens partypinga ;) och stackars vagenen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0