Morgonrock

Japp, jag sitter fortfarande i morgonrock. Har inte kommit längre.
Vi har varit nere i förrådet, och ja jag hade morgonrocken då med.
Vi letade fram våra sommarkläder. Vi hann att hitta mitt men sen fick vi gå upp,
för Miliam har varit grinig hela förmiddagen. Jag är just nu helt slut i huvudet.
Skrik, skrik och skrik.

Det finns egentligen 1000 saker att göra idag - tvätta, städa, färga håret, ringa samtal,
åka in till stan, köpa nya däck till vagnen osv...
Men jag vet liksom inte vart jag ska börja, jag är helt väck i huvudet.
Tvätta ska vi göra i alla fall.

Håret vill jag hinna färga tills imorgon, för då ska jag, hör och häpna UT med mina vänner!
Jag har sett fram emot det jättemycket, men nu har jag tappat gnistan lite...
Jag är så trött och seg och skulle helst av allt vilja somna och inte vakna förens på måndag.
Mm, det kan jag säga nu. Men igår kunde jag inte låta bli att plocka upp Miliam även fast han sov,
eftersom han hade sovit i så många timmar. haha. Ja, det är väl så det är.

Men jag vet att det kommer bli skitkul och Jimmy peppar mig som fan här hemma.
haha. Han vill få iväg mig till stan för att köpa något att ha på mig, han tar Miliam så att jag kan
fixa och dona....och här sitter jag. haha. Herregud. KOM IGEN NU!


Kommentarer
Postat av: malin

Ja det kommer bli jättekul!!! Pepp Pepp. Och ha inte för kalla kläder på dig ;)

2012-06-01 @ 15:05:42
URL: http://elisatoldme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0