Ångrar mig

Jag visste att det skulle bli såhär, haha,
meningen var ju att vi skulle åka och fotograferas imorgon,
men nu är det så att den här fotograferingen har en beräknad tid på 4 timmar
och jag bara känner att det orkar jag inte slösa en hel dag på.
För det första så var meningen att det skulle tas ett fint familjeporträtt
och Miliam kommer garanterat att behöva sova och äta på den tiden...
För det andra så koster det onödigt med pengar om man ska köpa korten...
Och för det tredje så är inte jag alls bekväm med att stå framför en kamera,
som någon annan än jag håller i. Är man själv kan man ju posa bäst man vill,
ställa sig för att bli snygg enligt konstens alla regler och ta från den vinkeln man gör sig bäst på.
Ja, ni förstår:)
Så att det blir kort och gott ingen fotografering imorgon.
Istället hoppas jag på att få massa massa sol och gå en lång skön promenad!



Snälla Amanda kan du inte sätta armen på sidan eller nått??
haha. Tydligen en gamal favorit!
Har nästan bara gamla bilder på den här datorn, tyvärr,
i och med att jag satt i mitt gamla usb.
Alla nyare ligger på den andra som vi knappt använder längre...

Nu sover lilltrulls och jag funderar på att göra detsamma...

<3




Kommentarer
Postat av: Mussli

Då hoppas jag på ett fint familjekort på något annat sätt kanske :)

Älskar dig <3

2012-03-25 @ 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0