Fel bebis!

åh, herregud. Nu är jag heeelt slut.
Jag och Jimmy har dom närmsta 5 timmarna(!) gjort om i vår lägenhet.
Numera sover vi i vardagsrummet, som vi delat av, och i vårt "förra" sovrum
är nu bäddsoffan och inom en snar framtid även fler garderober.
Det blev sjukt bra så jag är nöjd!

Jag själv är helt utslagen, för vet ni...
jag råkade ta hem fel bebis hem från babycafét.
Blev ni förvånade? Gissa om jag blev!? Jajamensan!
En lugn och glad Miliam glömde jag där och hem fick jag med mig ett skrikade monster!
Men nu efter flera timmar av skrik, möblering, bärande, tröstande, städande osv
så kom han tillbaka :) Det var väl på tiden...Men det tog sina 5 timmar.
Jahopp, jahopp...tur att man son aldrig skulle få för sig att bete sig så...:)

Missade FINALEN i Sveriges Mästerkock!:(
Men ska kolla tv4play sen.


Tacka vet jag min Mille :)
Kommentarer
Postat av: Mussli

Hahahaha...så det kan bli :)

Mormors gulle <3

Va mysigt att ni vart nöjda, ska bli spännande att få se!!

Kramar och Pussar till världens finaste dotter <3

2012-03-29 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0