Föräldrasnack

God kväll!

Till en början kan jag säga att jag har så sjuuukt ont i min tå!!!
Jag gick in i köksbordet idag, så att...haha. Måste sätt grymt roligt ut!
Det ilade fan i hela benet! Men sen gick det ganska bra, men nu gör det sådär ont igen.
Hoppas den repar sig under natten :)

Sofia var här en sväng nu ikväll, myspys<3 Vi ska iväg på ett roligt event på torsdag nästa vecka!
Men nu har jag precis lagt lillkillen i sin säng, som han numera har sovit i varje kväll i ca 2 veckor.
Det där föll sig väldigt naturligt. För efter att ha sovit hos oss i vår säng jämt så började vi natta
honom i vagnen, då han behövde gungas på någon enstaka gång under nattetid.
Sen gick det över till att han somnade vid kvällsmålet och vi la honom i sin egen säng.
Det har gått jättebra! Det skiftar lite hurvida han äter på nätterna eller inte.
Ibland sover han 6-8 timmar i sträck och ibland vaknar han bara för att äta och sedan somna om.
Så han somnar mellan 8-11 på kvällarna och sedan stiger vi upp mellan 6 och 7 på morgonen.
Superskönt tycker jag. På så sätt får jag och jimmy både egen tid för oss själva men även med varandra!
Sen får man ut så mycket utav dagen, perfekt liksom.
På dagarna är det lite varierande hur han sover, hans favorit är powernaps på allt mellan 5-45 min!
Väljer han det lite kortare alternativet så är han lite tråkigare i humöret, men inte så farligt alls.

haha. Hoppas ni njöt av läsningen? herregud, man blir så insnöad som förälder.
jaja, det är så det är nu i livet!
Imorgon blir det Nella igen:)
Natti!





Kommentarer
Postat av: Mussli

Mysigt att läsa om er vardag gumman!!! <3

Insnöad...nä....bara kommit på vad som är viktigast i livet eller hur ?! :)

<3 <3 <3

2012-03-22 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0