Morning Morning!

Fortfarande lite trött...
Lilleman har ju tänder på g och inatt vaknade han med ett skrik och ville ha mat och bita på nappen.
Så jag gick ut i i vardagsrummet och satte mig med honom, sen bet han i en halvtimme innan han somnade igen.
Jag somnade också och vaknade inte förrens halv 5 i morse.
Vi gick in och la oss i sängen igen, han i sin och jag i min. Sen gick vi upp vid halv 7 igen.
Hunnit diska, plocka, bädda, ätit och gjort iordning mig :)
Effektivitet?

Jimmy börjar senare idag, men gick upp med oss i alla fall så vi sitter med varsin kaffe just nu.
Good life.
Idag kommer Nella och sen ska jag gå till affären en sväng under dagen.
Lite så kommer förmodligen dagen att se ut :)

Hm, somnade efter Big Brother igår...
Jag kan inte låta bli att tok-hata Sipan. Fyfan.
Jag blir irriterad på att jag bryr mig, men jag kan verkligen inte låta bli!
Han är så sjukt irriterande, omogen, dryg och en allmänt onödig kille. Usch.
Överlag så tycker jag att hela den här omgången av BB är ganska..boring..
Produktionen har typ satt ihop ett gäng unga bekräftelsetorskar som måste hävda sig hela tiden...
Dom gör inget annat än att klaga och bråka. Orka!
Så varför tittar jag..? gud, jag vet inte.
Jag tycker i alla fall om Amandus :)

Nu ska jag fortsätta titta på The Voice!



<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0