Yta

Dom flesta av er som läser gör det nog via facebook.
Men jag kommer inte uppdatera ALLA inlägg där, så ni som vill veta vet det nu.

Gick en prommis i solen, handlade, kom hem bytte om till träningskläder och körde lite
övningar här hemma bredvid mille som hängde vid sitt gym;)
Nu är ja nyduschad och påklädd i mina nya helt underbart sköna jeans.
Har nyss knaprat i mig en nutrilett bar, snabbt och gott!

Nu ligger lillgrabben och vaggas till söms i min famn, när han sover lite djupare ska jag städa!



Hade mer än gärna gått klädd såhär idag,
men istället ser jag ut såhär:



Piffar upp dagens med en keps i ett försök att
känna mig lite mer wild and crazy än vanligt...

Nu ska fan kämpas! Jag vill verkligen ha fina, roliga kläder i sommar!
- 7 kg MINST så känner jag mig okej inför sommaren, fast helst -13 kg ;P

Nu sover skrutt, dags för städning!
Kommentarer
Postat av: Mussli

Inga problem gumman....du kan utan problem fixa detta nu när du bestämt dig!!!!

Få har sådan karaktär som du min älskade gumma <3 <3 <3

2012-03-23 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0