Zzz...

Idag har varit en seg dag, fast en bra dag :)
Imorgon kommer jimmys bror jocke och han stannar över helgen,
och på söndag är det familjefotografering!

Har ju varit med Nella hela dagen,
det funkar även såna här dagar då man egentligen inte har någon ork.
Det är lite utav vår specialitet faktiskt. Att trivas med varandra när det är lite knas runt omkring.
Förr var det alltid vi. Jag, Nella och hennes lillasyster Dessan.
Vi har gått igenom alla dom där perioderna ihop.
Barn och lektiden, skoltiden, hästtiden (dessan är fortfarande där dock :P)
killtiden, fjortistiden och nu någon form av vuxentid.
Nu lever vi alla sjukt olika liv, men alltid kul att ha det fina vi hade i bagaget.
Nu ska jag ta mig lite egen tid sen ska jag umgås med min kära familj <3











En salig blandning.
Det är bilder från myskvällar, familjeresa till öland och semester på ett spa.

God natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0