Älskar dig <3

Kom nyss in från en runda med Elliott. Har pratat med Jimmy i telefonen också.
Det var lugnt på jobbet. Skönt för honom att vila ut lite nu när Miliam varit grinig i några dagar.
Ibland är det rena lyxen att jobba:) Fast jag skulle inte vilja byta.
Och han hade nog gärna varit hemma.

Vi har iallafall bara legat och busat och myst ett tag, innan promenaden.
Och vet ni vad jag mer har gjrort?
Miliam var jätteonöjd och det ända som brukar funka då är att Jimmy spelar gitarr och sjunger.
Men det är något speciellt med gitarren. För jag sjöng men det dög inte...
Så jag hämtade gitarren! Herre min gud. Det var år sen!
Skulle ALDRIG spela offentligt. Men gud så kul det var:) Klinkade på några gamala låtar som jag
skrev och spelade för länge, länge sen! Önskar jag hade varit bättre, för det är så skoj att kunna
spela till det man sjunger. Annars är det ju Jimmy som brukar spela när jag sjunger.
Hur som helst så blev Miliam genast på bra humör igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0