Annorlunda 24 timmar

Ojoj!
Vilken dag det blev igår. haha.

Jag och Jimmy bestämde oss för att åka tidigare till nkpg och vänta på tjejen
som skulle titta på min balklänning samt att vänta på mamma som var hos frisören.
När vi kom till stan så visade det sig att mamma inte skulle vara klar förrens halv8...
vilket innebar typ 3 timmars väntan. Så vi bad mamma ringa tjejen och bestämma en tidigare tid.
Och det gick. Så vi sa att vi skulle ses inom en timme.

Jag och Jimmy gick och åt sålänge och sen blev Miliam hungrig.
Vi gick och köpte färdigblandad ersättning och sen satte vi oss på ett café och skulle låna mikron.
Men då hade både glömt att packa ner flaskan. Mother fucker jävla skit. Liksom.
Så vi sa till mamma att vi var tvugna att åka hem, och skita i balklänningen...
men istället gick jag genom stan I REGNET och lämnnade balklänningen hos mammas frisör.
Oh, herregud.

Sen åkte vi och skulle köpa en flaska. Och vi har köpt så många på sista tiden som vi inte gillat,
så denna gången tänkte jag verkligen inte lägga mer pengar på en skitflaska. Tror ni vår fanns?
Nej, självklart inte. Jag sprang runt i 3 olika affärer innan jag hittade flaskan.
Sen åker vi hem, Miliam är döhungrig. Vi värmer maten och vad händer?
Jo, nappen på flaskan har för många hål så maten bara rinner ur munnen på honom!
Han kunde verkligen inte äta, allt bara kom ur!
SÅ Jimmy fick hoppa in i bilen igen och köra iväg och köpa en ny napp. haha.
Herregud.
Ja, sen var det ju kväll och vi slötittade lets dance, sen var det sova.

Sen var det upp vid 5, Miliam nya härliga morgonrutin.
Jimmy skulle på möte och jag följde med och gick ut med Miliam i vagnen.
Och nu kom vi precis hem :)
Ikväll? Lugn hemmakväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0