Återfall

Min lilla bebis ville hipp som happ ha sin napp (snyggt rim) haha.
Han har inte använt napp på 2 månader, han tar ju tummen istället.
Men ikväll så blev nappen poppis igen. Tror inte det håller i sig,
vilket är lite synd för han var ju världens nappälskare förut och likaså jag
så jag har ju köpt på mig säkert runt 15 nappar.
Jag tycker det är så kul att köpa fina nappar!
Men hans favorit är den på bilden här nere, som jag tog ikväll. Den tråkiga:P haha. Såklart.
Sen kan jag ju känna att tummen sitter ju där den sitter,
alltså lite svårare att sluta med den än med napp, kan jag tänka mig.
Jag sög ju på tummen länge, länge.

Jaja, nu får jag tacka alla för denna fina dagen och så ska vi mysa till BBlive!
Imorgon jobbar inte Jimmy så vi får se vad som händer då!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0