Dagen idag

Tjosan trosan!
Herregud, vilken dag:) IGEN!
Solat som en tok, promenerade in till stan med Miliam.
Gud vad det var svättigt! Gick längs med ån, så fint :)
Sen provande jag ut träningskläderna, fina och sköna.
Det roliga var att jag såg en tjej med ett par skitsnygga brallor när jag gick in till stan.
Sen hittade jag likadana själv :) Träningsbyxor, alltså.

Miliam passade på att använda mitt provrum till toalett,
så jag gick genom stan för att hitta ett gratis skötrum, gud vad han skrek!
Kände mig så sjukt uttittad, typ " varför tröstar hon inte sitt barn?! " ....j

Sen åkte vi till BVC. Sprutorna gick bra, men fy vad han grät.
Usch, lilla gubben. Men det varade inte jätelänge.
Och herregud vad fel jag hade med vikten då...hahaha.
Mammas lilla tjockis. 7.965!!! 63 cm lång!

Åkte sen tll Zoes dagis och hämtade henne :)
Det gick jättebra, var inget problem alls att hämta henne
hon är ju så kär i sin vagn så hon var snabb att hoppa upp i den!
Vi gick till trädgårdsföreningen och lekte tills Anna kom.

Vilken dag! Nu är jag hungrig. Har inte hunnit äta mat än!
Passa på att njuta av solen, det ska tydligen bli värre i helgen...:(





Ikväll kommer mattips! :)
Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0