En liten till

Jag sitter ute på balkongen och solar medan Miliam sover i sin vagn!
När jag sitter där ute och klipper i en tröja (den blev förövrigt skitful)
så får jag ett mms av Karin, en bild på Alvin som föddes igårkväll 23.00!
ÅH, du lilla vad söt! Grattis fina fina vännen! :)
Jag är så avundsjukpå henne just nu!
Jag vet ju hur glad och upprymd man känner sig. Så uppspelt men så lugn!
Allt är så nytt och spännande! Åh :)

Jag saknar inte den där spädbarnstiden så mycket, det gör Jimmy mer,
jag ser verkligen fram emot att Miliam blir äldre!
Jag längtar verkligen tills han blir "ett barn" och vi kan leka och göra massa saker!
Men jag saknar att vara gravid såååå mycket! Kanske är lite knasigt, men jag gör verkligen det.
Allt planerande, spänningen och den eviga längtan!
Jag längtar tills vi får gå igenom allt det där igen,
men först ska Miliam få ha oss för sig sälv i några år :)

GRATTIS igen Karin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0