en tidig och orolig morgon

God Morgon!
Jag har nyss fått i mig lite frukost, började bli hungrig då jag varit uppe sen halv 5 imorse.
Det var då Miliam vaknade. Men det har varit en liten orolig morgon...
När han vaknade var han seg, dåsig och helt tyst.
Han brukar ju vara hur pigg som som helst när han vaknar på morgonen,
han jollrar och snackar och tar det får lång tid innan han får mat blir han tjurig.
Men idag låg han stilla och tyst och verkade inte bry som om maten,
jag bytte blöja, dröjde på maten och allt men inte ett knyst sa han.
Det kanske inte låter konstigt, men han är ALLTID glad och pigg på morgonen!
Men han åt upp allt i alla fall, men var fortfarande trött efteråt.
Jag väckte Jimmy, som då också försökte få igång honom...
efter ett tag gick det ju bättre men han var fortfarande seg.
Men sen fick vi igång honom lite mer, han studsade runt i knät och skrattade.
Skönt!
Men sen tog jag tempen och då hade han ju feber, 38.2. Lillen.
Så nu är oron borta och han har fått vila en stund till. Men nu vakna han <3
Blir en lugn dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0