...

Men åh vad han sover!
Har ju inget att göra...haha.
Har småplockat lite, men det var inte värst mycket som behövde fixas.
Bror ringde, han och Zoe kommer efter 3 :)
Och så kommer Henke också, så det blir fullt hus för vår lilla lägenhet :)
Som faktiskt inte är så liten, men ändå!

Jag sitter här med mina träningsbrallor på mig...
hade ett hopp om att jag skulle ut och springa med Miliam,
men så somnade jag medan jag matade honom så nu är jag helt väck...
Men så snart han vaknat så jag kan ta upp honom ur sängen, så kilar vi ut!
Om vi hinner innan alla är på ingång!

Jag ska ge det här med löpning en chans,
men jag saknar den tiden då jag simmade en massa.
Jag simmade faktiskt varje morgon en hel sommar och när jag hade skola
så simmade jag 3-4 gånger i veckan. Det var så härligt!
Det är konstigt hur olika kroppar man har.
För jag och min kompis bestämde att hon skulle simma med mig
och jag skulle löpa i spåret med henne.

Hon kunde springa hur långt som helst och jag kunde simma hur långt som helst.
Men när jag kom halvvägs på hennes löprunda fick jag avbryta
och när hon hade simmat en bit på min så gick hon upp. Knäppt va?
Eller jag tycker det. Det känns inte som om det borde vara så stor skillnad.

Men som sagt, även om jag inte tror på det här med löpningen/joggingen,
så ska jag ge det en ärlig chans. Jag vill också få det där ruset alla löpare pratar om!
Dom senaste gångerna har ju faktiskt gått jättebra.
Några kilometer springa, sen rask promenad och sen backar och trappor.
Så ska vi se!

Vågen visar idag på 7 kg mindre än när jag skrevs in på MVC.
Men jag är inte nöjd förrens jag själv känner resultaten. Snart så!
Heja heja!
Nu ska jag slå ihjäl lite timmar!



Insperation!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0