...

Jag sitter och tittar på halv 8 hos mig. Ett av min absolut favoritprogram. Älskar det!
Lillen la jag precis i sängen, han blev jättetrött när han fick sin välling.
Men jag tror nog att det kommer ta ett tag innan han somnar. Eller somnar han en vända
och sen vaknar igen. För dom senaste nätterna så har han somnar 23-14. Alldeles för sent.
Tur jag är en nattmänniska! Och det spelar ingen roll om jag går upp tidigt.
Jag älskar att vara uppe på nätterna!

Det är sååååå tråkigt att äta själv. Ännu värre blir det när man knappt har något hemma.
Så idag har jag inte fått i mig mycket.
Två ägg till frulle, kycklingrester från igår och en klick yoghurt.
Det skulle inte sitta helt fel med denna mat! Mamma bjöd på detta i helgen. GOOOTT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0