GÄSP*

Nu är jag sååå trött!Jag har varit vaken och aktiv sen klockan 6 imorse, det känns nu !
Och Miliam vaknade för mat igen...så nu myser han med pappa i halvvaket tillstånd :)
Skruttis då. När han somnar så ska vi göra detsamma! Gud så skönt det ska bli då.

Imorgon ska vi städa klart, storhandla och ut och springa!
Jimmy ska hämta pappa från stationen också.
Det är planerna, och det räcker gott och väl.
Just nu kan jag tänka mig att sova i 2 dygn, men sen vaknar man av Miliams ljuva stämma
och på det en varm kopp kaffe och ett gott knäckebröd med ägg, och plötsligt känns dagen helt OK!

God Natt på er !
Och alla ni som inte har någon tid att passa, eller någon att gå upp till - SOV! Sov, sov sov.
För fan. SOV. Gör det.


Jag vill hålla själv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0