Kvällsmat

För det första, är det typ storm ute? Herregud vad det bålser här!
Tur vi hann äta på balkongen i fint väder, innan detta kom.
Allt blev perfekt, maten blev god, Miliam sov och vädret var fint!
Efter vår mat var det dags för Miliams mat. Han fortsätter mumsa potatis, som han älskar.
Sen får han ju flaskan efteråt, idag började vi med välling. Det var gott det med!
Jag har ALDRIG gillat välling. Fyfan. Jag smakade för några år sen oh spydde. Bläää.

Ikväll blev det alltså fläskfilé med chaminjon och löksås,
Jimmy fick stekpotatis till och jag stekte zucchini med mozarella (lchf)



Börja med att dela fläskfilén på mitten, så blir får plats i pannan.
Krydda med krydder du gillar.
Sen skär du dom där hacken du ser på bilden. Stek.
Efter ett tag, när jag fått en fin yta på båda sidorna så häller jag över löken och svampen.
Sen hällde jag i grädde. Och det fick puttra på ett tag.



DONE :) Jag fick hälla ut lite sås. Men annars var det skitgott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0