Lång dag

Nu sitter jag inne på min andra dator och här verkar det funka med bilderna...
synd att alla ligger på ANDRA datorn, haha! Herregud.
Men jag kan nog överföra från mobilen :)

Vilken dag vi har haft! Jimmy och Miliam har myst till tusen och busat och lekt.
Jag tittade ut och insåg att här blir ingen springtur, men en promenad har vi tagit!
Men jag bestämde mig då för att storstäda hela lägenheten, själv!
Våtdammat, damsugit och skrubbat alla hörn och kanter.
Svettigt :)Om man lägger på lite tempo! Good work.

Jimmy jobbar imorgon och jag funderar på om jag ska följa med till nkpg eller inte...
jag bestämmer mig nog i sista sekund, jag vet faktiskt inte. Det bli så många timmar liksom.
Nu ska vi i alla fall käka kvällsmat!

Före och efterbilder på skrivbordet kommer ett eget inlägg direkt efter :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0