Mat på gång!

Äntligen :) Är så hungrig.
Recept kommer upp senare. Idag blir det fläskfilé med svamp och löksås.
Potatis för Jimmy och zucchini med mozarella för mig.
Ja, jag har valt att köra på LCHF igen. Det gick så bra förra gången,
förutom att jag mådde lite dåligt i "övergångsfasen" och blev skrämd av media.
Men jag ser det såhär att det finns pålästa och intelligenta personer som utalat sig
från båda sidorna och jag tycker det ät dumt att förneka det.
Sen så tycker jag fortfarande att det låter dumt att skippa frukt, bär och vissa grönsaker
under en lång period, men jag gör detta för att få skjuts neråt med vikten till sommaren.
För jag förstår ju att jag inte kommer nå mitt mål tills dess.
Jag har kommit en bra bit, men nu är jag för ivrig och jag vill bara kunna njuta 100% av sommaren.
Men jag skulle aldrig hålla på med en diet under hela livet, oavsett vilken det var.
Jag tror stenhårt på tallriksmodellen och motion!
Sen hur mycket eller lite kolhydrater du ska ha varierar väl beroende på hur mycket energi du gör av med.
Men nu är det LCHF och motion för min del:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0