Men smart!

Jag blir så trött på mig själv ibland. Jag gjorde ju lax i ugn till mig och Miliam.
Jag saltade och pepprade såklart bara min, men kryddorna hade ju blandats med matfettet
som laxbitarna låg på - så hans lax vart ju med salt! åååh. Det sket sig med lax till honom idag.
Så han fick potatis och palsternackspuré med mosad haricot verts.
Men jag tror han har ont i halsen, för han blev superledsen när han skulle äta.
Jag provade med banan, men han var lika ledsen då. Och banan älskar han annars!
Han får äta maten vid ett senare tillfälle, nu var ersättningen bättre.
Jimmy kom hem nyss, så nu ska vi mysa :)

Jag fick i alla fall en god laxbit med haricot verts, mozzarella och creme fraiche :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0