milstolpe

Vid den här tiden för 6 månader sen så låg jag och hande ont ont ont.
Jag väntade på att lunchen skulle komma in strax och jag hade precis
fått veta att min rumskompis Jessica och hennes Daniel hade fått sin Thea.
Jag förberedde mig på att ligga kvar i flera veckor till...

Men så kom mamma och Jonas förbi, fastän jag egentligen inte ville för jag hade så ont,
men dom kom förbi med tidningar och sådär.
Sen blev värkarna mer regelbunda, men jag trodde det skulle vara mycket värre så jag sa inget.
Men mamma märkte och tillslut blev jag undersökt. 6 cm öppen. Ner till förlossningen. 10 cm öppen.
20.08 ikväll var det ett halv år sen Miliam föddes.
Det är inte klokt. Det är så overkligt. Min lilla bebis. Herregud.




Kommentarer
Postat av: ida

6 månader reeedan! Ta er till Motala snart!:)

2012-05-10 @ 11:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0