Morning!

Ja, tillslut somnade även vi igår :)
En gång gick Jimmy upp inatt och la tillbaka täcket som Miliam hade sparkat av sig.
Sen gick vi upp vid kvart i 6 och Miliam fick mat och låg lite vid sitt gym.
Men sen somnade vi alla om och vaknade halv 8! Skönt som fasen då jag har varit så trött.
Sen gav vi Miliam av den nya gröten och den tyckte han om!
Jag har ju gjort min egen havregrynsgröt innan, men sen läste jag runt och fick veta att
man helst ska köpa barnmatsgröt för den är berikad med järn och annat som vanlig gröt inte är.
Så det är bara att köpa på sig ett lager då.
Nu äter han ju gröt/rotfruktspuré på förmiddagen och välling till kvällen. Ersättning där emellan.

Det bara måste vara tänder på g, han är så tjurig emellanåt. Vi får se :)
Ska snart höra av mig till Malin, vi ska ut och gå här på förmiddagen.
Sen är det avslutning på babycafét och sen kommer Nella hit. Good day!

Egentligen skulle det passa att gå ut nu, för han är så sjukt trött...
men jag sitter här i bikini och har inte hunnit göra iordning mig.
Skulle vara skönt med en slapp och långdragen morgon!
Hur som helst så ska jag iaf ut och springa ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0