Mys med mitt stora <3a

Nu är det fredagsmys med älskling, innan vi landar på kudden...
vilket nog kommer bli ganska tidigt, då vi båda är jättetrötta!
Eller nu är jag inte alls lika trött som innan jag joggade,
men lite sömn skulle nog inte sitta fel i alla fall :)
3 km blev det idag, det var skönt skönt skönt!

Hade gärna fortsatt, men jag gjorde mig själv en tjänst och slutade på topp.
För jag vet att om jag tar ut mig så kommer jag inte vara nöjd om jag inte
kör samma distans nästa gång och då kommer jag strunta i att ge mig ut om jag
inte tror att jag kommer orka samma distans som gången innan. Förstår ni? haha.
Så det här blev prefekt:)

Imorgon ska jag se om jag hinner fota kläderna jag fick hem idag,
och då även lägga ut byxorna!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0