Och så kom fredagen

Gud, det ska bli så skönt med helg!
Jag trodde faktiskt att jag skulle vara tröttare idag,
frör Miliam har vaknat flera gånger inatt. Men jag känner mig ganska utvilad!
Idag ska vi till tornby och handla möbler och annat till balkongen,
så jag är väl så glad och förväntansfull att jag glömmer att jag egentligen kanske är trött.
haha.
Jimmy börjar jobbet vid 11 idag och då ska jag och Miliam ut på en PW.
Jag ska få ihop minst 1 mil idag, för igår blev det ju inget alls.
Tur man har lite gratis genom att bära runt på 8 kilo och hoppa och stojja med honom:)

Annars så händer nog inte speciellt i helgen, mer än att Jimmy ska agera chaufför
till min partajade pappa :) Sen ska jag ringa Jessica och se om vi ska ses i helgen!

God Morgon, Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0