På plats!

Nyss pratat ett låångsamtal med bästa Jessica :) Alltid lika skoj.
Vi ska dit på fredag och det ska bli skitkul!
För övrigt så står nu skrivbordet där det ska och jag är supernöjd :)
Har tagit bilder som ni får se så fort jag kan ladda upp dom (!!)

Idag ska jag fixa färdigt med garderoben. Sätta i hyllorna och sådär.
Får se om jag lägger in kläderna idag, idag måste jag hinna med att springa!
Igår blev det aldrig av eftersom Miliam var tjurig, Jimmy höll på med sina ansökningar
och jag fick för mig att måla om halva lägenheten. Men idag får inget komma ivägen.
Förutom dåligt väder(?) vilket ser ganska troligt ut. Vi får se! Annars blir det dubbelt upp imorgon.
Fast då är jag hos mamma, haha, ja tiden går undan :)

Man har ju en hel del som man vill/måste göra när man inte har fullt upp med Miliam.
Och jag HATAR att stressa, sen är jag svindålig på att motivera mig själv när jag inte har lust.
Jag hittar alltid förklaringar till varför jag borde göra som jag känner och inte som jag borde.
Är Jimmy ledig och Miliam är gosig och glad och vi har haft en hektisk vecka,
då har jag extremt svårt att motivera mig till att komma ut och springa. Det suger lite.
Men vad fan, jag kommer nog alltid prioritera så. Däremot så är jag duktig på att kompensera
med att träna mer dagen efter eller liknande. Så det jämnar väl ut sig tills sist.
Men lite mer självdiciplin skulle jag önska mig, i alla fall :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0