På plats!

Japp! Vi fick riva upp förpackningen i bilen och plocka ut varje del för sig...
hahaha. Jimmys kommentar var " du måste fan bli starkare!!!"
Förutom den, lite klagande, kommentaren så klarade vi oss fint! :)
Och nu står möblerna på plats! SÅ FINT!
Duken passade utmärkt och jag har skrubbat fönsterbrädan som en tok så den är också fin nu!
Tyvärr var dynorna alldeles för små, så vi får lägga ut lite mer pengar för att få några andra.
Men det är det värt! Jag känner på mig att det kommer spenderas måååånga timmar där ute nu :)

Jag visar er när allt är på plats och det ser ut som jag vill :)
Det var jättemysigt att ha Zoe här!
Vi var i lekparken och hade picnic...
ÅH! hahaha, måste bara berätta en liten parantes!
När jag och Jimmy var och köpte dynorna idag så såg vi en grill,
"panic-grill!" sa jag och skrattade åt namnet...
Jimmy bara "Amanda, picnic-grill. Herregud" hahahaha.
Ja, men om man skulle behöva panikgrilla, liksom?! eller?

jaja, i alla fall. Vi hade picnic med Zoe och var ett tag i lepkparken här vid oss.
Sen gick vi en runda med barnen i vagnarna och sen gick vi hem och åt gurka!
Det var väl ingen konst med två barn? i två timmar...när den ena sov...;)
haha.

Nu ska vi snart äta kvällsmat... på balkongen! Hejsvejs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0